iMIDTA! nr 1 2018

12 iMIDTA! plass i tiår, nye metoder og produk­ ter gjør at varelager og satsinger må konstant rulleres og følges opp. «En må være framsynt og se nye muligheter. Vi kan vise til at totalmarkedet i Norge innen olje gikk i 2017 ned med 12%. Reginol derimot har greid å opprett­ holde sine leveranser», sier Kjell. «Vi flyter på vår gode service og at kundene møter folk de kjenner på telefonen», fortsetter han. «Vi har aldri annonsert utenom kanskje i forbindelse med Dyregoddager – vi selger på gode relasjoner og at vi kan kundens historie.» De opplever det samme i satsinga i Oslo. De ble nesten forbausa over at den trofaste kundegruppa som tidligere eier av Reginol hadde, er like lojale kunder etter at far og sønn overtok firmaet i 2006. Kjell og Jo Kjetil jobber nå med planer om å utvide og fornye butikken i Oslo. Planen er nyåpning på nyåret. De vil da få bedre plass til å satse på maling fra Gjøco ut mot proffkunder. Utviklinga for bedriften vil i sin helhet skje innen de produkter de allerede satser på. «Det å se utfordringer i «Vi leverer jaktreiser og naturopplevelser i den østlige delen av Canada, hovedsakelig i Quebec og på Newfound- land. Jakt på elg og svart- bjørn er vår spesialitet, noe som våre kunder kan bekrefte!» Jo Kjetil trives godt med en tur hjemom Torvikbukt og lokalene der. Og med minner fra jaktturer som en naturlig del av dagliglivet i Reginols kontorer i Torvikbukt.

RkJQdWJsaXNoZXIy NTkwNzA=