iMidta! nr.1 2021
22 iMIDTA! Ja, jeg kunne ikke fått bedre hjelp. Hilde tok meg på alvor og derfor ønsker jeg å takke henne for jobben hun gjorde for meg. Hun var alle tiders da jeg for første gang prøvde meg på netthandel, forteller Magne Gudmund. Det viste seg at vår kunde valgte å bruke sitt Visa debetkort, men burde absolutt ha benyttet sitt Master kreditt- kort. Det har jeg lært nå, forteller han. Aldri mer netthandel med bruk av Visa debetkort på meg. Samtidig må vi rose kunden som reagerte raskt da han skjønte hva som hadde skjedd. Han tok kontakt og kk sperret kortet. Nytt kort ble bestilt og i tillegg anmeldte han forholdet. Dette var nok til at Hilde kunne starte jobben med å melde inn svindelen for kunden vår. Nå er pengene tilbake på konto, og alle er godt fornøyde. Vi møter en fornøyd Magne Gudmund Olsen på vårt Moldekontor en mandag i september. Han har tatt turen innom for å takke vår inke kunderådgiver Hilde Moen Gautvik. Fikk den beste hjelpen da svindlingen var et faktum Tekst og foto: Ann Kristin Dyvik. Magne Gudmund Olsen, Hilde Moen Gautvik og Anne Maridal.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NTkwNzA=