Måloppnåelse – NAV Nesset
1 Kvalitet på tjenestene
Levere lovpålagte tjenester med god kvalitet til rett tid.
Sikre at den enkelte medarbeider innehar nødvendig kompetanse.
• Rett tjeneste og stønad til rett tid
Utført
• Heve kvaliteten på KVP, AAP og utbetaling av økonomisk sosialhjelp ved hjelp av
utbedring av rutiner og systematisk oppfølging av brukere.
Delvis utført.
2 Motiverte medarbeidere
Rett kompetanse til rett oppgave. Redusere fravær med 10 %.
• Rett kompetanse til rett oppgave
Utført
• Redusere fravær med 10%
Utført
3 God økonomistyring
Oversikt over all bruk av ressurser. Rammene skal holdes.
Holde tildelt budsjettramme ved månedlige kontroll og oppfølging av forbruk.
• Utarbeide tydeligere rutiner for utbetaling av økonomisk sosialhjelp
Utført
• Aktiv bruk av tiltak og virkemiddel
Utført
4 Helhetlig og langsiktig planlegging
Omdømmebygging i alt vi gjør!
• Aktiv bruk av målstyring.
Utført
• Tettere oppfølging av brukere som er innvilget arbeidsavklaringspenger (AAP
Delvis utført
• Sikre at alle ansatte behersker og benytter NAV sine fagsystem
Utført
5 Effektiv og rasjonell drift gjennom bruk av IKT
Tilrettelegging og innføring av kvalitetsstyringssystem for hele kommunen. Aktiv bruk av
dagens dataprogram samt innføring av nye. Sikker dokumentasjon i alt vi gjør.
• Aktiv bruk av målstyring
Utført
• Tettere oppfølging av brukere som er innvilget arbeidsavklaringspenger (AAP)
Delvis utført
• Sikre at alle ansatte behersker og benytter NAV sine fagsystem
Utført
115
ENHETENE // NAV NESSET