Background Image
Table of Contents Table of Contents
Previous Page  115 / 144 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 115 / 144 Next Page
Page Background

Måloppnåelse – NAV Nesset

1 Kvalitet på tjenestene

Levere lovpålagte tjenester med god kvalitet til rett tid.

Sikre at den enkelte medarbeider innehar nødvendig kompetanse.

• Rett tjeneste og stønad til rett tid

Utført

• Heve kvaliteten på KVP, AAP og utbetaling av økonomisk sosialhjelp ved hjelp av

utbedring av rutiner og systematisk oppfølging av brukere.

Delvis utført.

2 Motiverte medarbeidere

Rett kompetanse til rett oppgave. Redusere fravær med 10 %.

• Rett kompetanse til rett oppgave

Utført

• Redusere fravær med 10%

Utført

3 God økonomistyring

Oversikt over all bruk av ressurser. Rammene skal holdes.

Holde tildelt budsjettramme ved månedlige kontroll og oppfølging av forbruk.

• Utarbeide tydeligere rutiner for utbetaling av økonomisk sosialhjelp

Utført

• Aktiv bruk av tiltak og virkemiddel

Utført

4 Helhetlig og langsiktig planlegging

Omdømmebygging i alt vi gjør!

• Aktiv bruk av målstyring.

Utført

• Tettere oppfølging av brukere som er innvilget arbeidsavklaringspenger (AAP

Delvis utført

• Sikre at alle ansatte behersker og benytter NAV sine fagsystem

Utført

5 Effektiv og rasjonell drift gjennom bruk av IKT

Tilrettelegging og innføring av kvalitetsstyringssystem for hele kommunen. Aktiv bruk av

dagens dataprogram samt innføring av nye. Sikker dokumentasjon i alt vi gjør.

• Aktiv bruk av målstyring

Utført

• Tettere oppfølging av brukere som er innvilget arbeidsavklaringspenger (AAP)

Delvis utført

• Sikre at alle ansatte behersker og benytter NAV sine fagsystem

Utført

115

ENHETENE // NAV NESSET