Skulen si viktigaste oppgåve er, saman med heimane, å gjere barna
best mogleg rusta til å møte dei utfordringane skulen, arbeidslivet og
samfunnet elles vil by dei. Til det treng dei unge både
kunnskapar, ferdigheiter, samarbeidsevne, gode haldningar og - ikkje
minst - trua på seg sjølve.
EIDSVÅG BARNE- OG
UNGDOMSSKOLE
Skulen er til for at barna – i vid forstand
– skal lære. Vi ser gjerne at barna, etter
å ha skaffa seg utdanning og erfaring i
livet, kjem tilbake til heimkommune og
slår seg ned her. Kommunens visjon skal
vere noko å strekkje seg etter, og som alle
hovudmåla skal bidra i retning av.
Resultatvurdering
På nasjonale prøver presterer elevane
våre på nasjonalt nivå både på prøvene
i engelsk, prøvene i lesing (i alle fag) og
rekning (i alle fag). Dette gjeld både i 5.,
8. og 9. klasse.
Den positive trenden vi har sett siste åra,
held altså fram.
Avgangselevane våre fekk svært gode
standpunktog eksamenskarakterar. Til
eksamen i norsk hovudmål var gjen
nomsnittskarakteren elevane våre fekk
4,0 og i norsk sidemål var den 3,6. Det
er eit uvanleg godt resultat til skriftleg
eksamen å vere.
Tiltaka vi har sett i verk for å betre dei
faglege resultata, viser å ha den effekten
vi ønskte: elevane presterer jamn over
betre år for år; noko svingingar blir det
nok framleis. Å arbeide langsiktig, struk
turert etter ei oppsett plan, basert på
forsking og erfaring, gjev gode resultat.
Nøkkeltall i eininga
31.12.14 31.12.13
Tilsette
46
50
Årsverk
37,2
41
Deltidsstillingar
17
19
Kvinner
38
43
Menn
8
7
10,29 %
8,12 % 2013
Samla i kommunen:
9,40 % 2014, 8,17 % 2013
Sjukefråvær 2014
Økonomisk resultat
2014
2013
Eining
Regnskap Budsjett
Avvik
Avvik i % Regnskap
Eidsvåg BUS
26 123 709 27 634 000 1 510 291
5,5
27 142 368
Avviksforklaring
I forhold til budsjett fekk vi eit avvik på 5,5 prosent. Refusjonane for langtidssjukemeldte har vore
betydeleg større enn lønsutgiftene for vikarane; og vi har ikkje alltid hatt vikarar å setje inn, slik
at vi har måtta organisere drifta alternativt. Vi budsjetterte med kvalifiserte lærarar, men har fleire
lærarar utan godkjent utdanning og lønnsutgiftene blei derfed mindre enn budsjettert. Det har
vore gunstig for økonomien, men ikkje alltid for kvaliteten på tenestene våre. Vi har hatt rammer
til normal drift, slik at vi har kunna gjere nødvendige innkjøp av læremiddel og anna utstyr. Inn-
kjøpsstoppen har gjort at vi har utsett innkjøp og auka overskotet.
Einingsleiar / rektor
Per Einar Strand
Inspektør ungdomstrinnet
Silje Brubæk
Inspektør barneskolen
Monica K. Hånes
Undervisning i samfunnsfag i eit av de
nye klasserommane
98
NESSET KOMMUNE // ÅRSMELDING 2014