hos lærarane. Lærarane har blitt skulert i
vurdering for læring gjennom fagtekstpro
sjektet, og i tillegg har Nessetskulen vært
i Edinburgh på studietur og lært om deira
vurderingspraksis i skulen. På seinhaus
ten vart Elevundersøkinga gjennomført,
og resultata frå undersøkinga indikerer
ein positiv utvikling vedr vurderings
praksisen ved eininga. 72 % av elevane
seier at lærarane forklarar kompetanse
måla i mange fag, og 60 % av elevene
seier at dei får underveisvurdering
(rettleiing) ein el fleire gonger i veka. Over
halvparten av elevane uttrykker også at
dei får vere med og vurdere skulearbeidet
sitt i flere fag, medan det i fjor var kun 14
% som uttrykte det same. Desse svara
er ein indikasjon på ein positiv utvikling
vedrørende vurderingspraksisen på Indre
Nesset barne- og ungdomsskule.
Både Elevundersøkinga og Ungdata
viser høg trivsel og låg forekomst av
mobbing hos elevane våre. Vi bruker det
sosiale ferdighetsprogrammet Zippi i
småskulen, og dei fleste av lærarane på
1.–4.trinn har no blitt skulert i å under
vise etter prinsippa i programmet. På
ungdomssteget har elevane fått under
visning i nettvett. Eininga tar på alvor
at vi har nokre få elevar som opplever
mobbing, og jobber derfor forebyggjande
på alle trinn. På ungdomstrinnet har
vi dette året sett eit enda større fokus
på å utvikle god samhandlingskulturar
hos ungdomsskuleelevane. Sosiallærar
bruker verktøyet «Dette er mitt valg» på
8. trinnet ein veketime halve skuleåret.
Nasjonale prøver viste gode resultat både
i engelsk, lesing og matematikk. 5. trinn,
8.trinn og 9. trinn oppnådde resultat over
nasjonalt nivå både i lesing, engelsk og
rekning.
Grunnskulepoeng (44,3 p) etter avslutta
grunnskule våren 2013 er godt over
nasjonalt nivå.
Økonomisk resultat
2013
2012
Eining
Regnskap Budsjett
Avvik
Avvik i % Regnskap
Indre Nesset BUS 12 479 803
12 611 000
131 197
1,0
12 411 968
Barnetal Indre Nesset
Fødselsår
Skuleår 13/14
Eresfjord
Vistdal
Sum
1998
10.
5
4
9
1999
9.
4
2
6
2000
8.
11
5
16
2001
7.
3
3
6
2002
6.
4
3
7
2003
5.
6
0
6
2004
4.
7
0
7
2005
3.
2
5
7
2006
2.
3
3
6
2007
1.
2
4
6
2008
2
2
4
2009
3
3
6
2010
5
1
6
2011
5
1
6
2012
2
5
7
2013
3
1
4
Tallene inkluderer tilflytting og utflytting.
Kva vil du framheve som eininga di fekk til i 2013:
Eg er stolt over at vi også dette skuleåret kunne presentere to store framsyningar på
avslutningane til jul. Alle elevane på Vistdal skule hadde rollar i skodespelet «Få nissen opp av
senga» av Gro Dahle. På Eresfjord barne- og ungdomsskule hadde valfaget «sal og scene» laga
ei stor førestelling om den norske folkemusikken, kor dei synleggjorde den sterke bindinga til det
norske bondesamfunnet og seterkulturen. Begge førestellingane involverte alle elevane på dei to
skulane. Dette er ressurskrevjande å få til, men eg ser at også slike oppgåver byggjer sjølvtillit hos
elevane og at føresette og elevar set stor pris på opplevingane.
Kva er den/de største utfordringane for di eining i 2014?
Å komme i gang med arbeidet i innsparingsgruppa innafor skuleområdet og følgje planen for
innsparingsprosessen i kommunen. Vidare blir det viktig å hjelpe personalet til å oppretthalde eit
positivt fokus og sjå moglegheitene trass stramme rammar.
Hilde Toven
einingsleiar
1.–4. trinnet ved Eresfjord
skule studerer framveksten
til bjørka i uteskuletida.
100
NESSET KOMMUNE // ÅRSMELDING 2013